JEMNÁ JÓGA PRO SENIORY

Se cvičením jógy lze začít v každém věku - dává nám možnost se protáhnout, zrelaxovat, naučí nás naslouchat vlastnímu tělu, nezatěžuje klouby a posílí celé tělo.
Na lekcích pro seniory se budeme také věnovat dýchacím cvičením (pranajáma). Ásány (polohy) jsou stejné jako v jiných jemných lekcích s přihlédnutím k fyzické kondici cvičících. Tyto hodiny jsou vedené v pomalejším tempu, s kratšími výdržemi, s menšími úpravami pro snížení zátěže a s častějším využitím pomůcek - podložení dekou, vsunutí bločku pro zvýšený sed, opření o zeď či cvičení v sedu na míčích (židlích). Vyhýbáme se rychlým přechodům směrem nahoru a dolů, soustředíme se především na balanční pozice.
Pravidelným cvičením pomůže jóga seniorům předcházet rizikům spojeným s vyšším věkem jako je špatná stabilita, nebezpečí pádů, zkracování šlach, snížení pohyblivosti kloubů, aj.
Lekci zvládnou všichni bez rozdílu věku, doporučujeme však se před cvičením poradit o jeho vhodnosti s lékařem.

Lekce vede: Linda






Ceník služebRozvrh lekcí studia